Ftsm Arkadaşlar doğum yapalı 2 hafta oldu. bebeğimin bacaklarını kaldırıp indirirken kıtlama sesleri geliyor normalmidir? Yasayaniniz var mı ?
ozgearpaci Ftsm benim bebeğimde de oluyor kemik yapıları çok yumuşak olduğu için normalmiş tedirgin olmanıza gerek yok böyle olması korunması için çok çok iyi aslında 🤗
Fatmaaa19 Ftsm merhaba benim bebeğim de de yenidoğdunda altını felan değiştirirken çıt çıt diye sesler geliyodu ilk bebeğim korkmuştum yanlış bir şey mi yaptım diye normalmiş korkmayın 🥰 sağlıkla büyütün hayırlı olsun ❤️
Ftsm ozgearpaci yaa öyleyse içim rahatladı. ☺️ babam hiç hareket ettiriyor musun diyince korktum acaba bişey mi var diye. Herkes birşey diyince şüphe doğuyor içe. ☺️ Teşekkür ederim içimi rahatlattigin için ❤️
Ftsm Sarezgi Sarezgi çok şükür öyleyse rahatladim ☺️ Allah razı olsun ☺️ ilk bebek olunca insan endişeleniyor herşeye 🤲