BM22121 Kızlar grup filan kuruldu mu ya bizim okul yeni yapıldı yeni müdür atandı öğretmen iletişime geçecek dendi hala ses yok acaba bizim gibi olan var mı okulun numarasıda yok arayamadım
Mommyhann BM22121 bizim 1 nde liste dağıtılcakmıs grup kurcaklarmış ama zaten anasınıfı için çoğu okul çarşamba perşembe alıştırmaya cağırıyor
Nazlimu_ BM22121 bende geçtiğimiz haftalarda gittim okula sormak için. 1 eylülde toplantı yapıcaz sonra whatsaap grupları kurulacak listeler gönderilecek dedi okul müdürümüz. Beklemedeyiz artık
Noname21 BM22121 ay evet bizim öğretmen açmış sadece anneleri almış sağolsun Sadece yöneticiler mesaj atabiliyor bu da iyi hoşuma gitti nasıl olacak merak ediyordum
BM22121 Mommyhann öyle mi sevindim o zaman ya 1 inde başlarsa dönüş olmadı diye üzüldüm bende parayı filan yatırdık kızım hevesli son anda aksilik olur diye korktum ☺️
Mommyhann BM22121 edevletinize girin eokul yazın arama butonuna orada okul numarası cıkıyor bizimki bugün cıkmış
BM22121 Mommyhann dün baktım da gözükmüyordu birşey bu adrese göre ilkokul kaydı yazan yere mi bakıcaz
Alparslanbey_ Merhaba hangi anaokulu na gidiyorsunuz van da yasıyorsunuz sanırım portlarınızdan gördüğüm kadarıyla öyle anladım