Arkadaşlar ağlamıyor ıkınmıyor sıkılmıyor öyle poşette yatıyor etrafa bakıyor elini emiyor sürekli ve asla uyumuyor. Asla huzursuz da değil. Niye böyle oldu ki? Dışarı çıkardık arabasıyla uyudu eve geldik uyandı. Sallıyoruz vs hiç uyumuyor napıcam cin gibi bakınıyor 😅