aemig Kızlar mayıs ayında sezaryan doğum yaptım haziranın 31 inde ilk reglimi oldum ama bu ay 3 gün geçti hala olmadım bu sabah test yaptım hamilede değilim aynı durumu yaşayan varmı
mysf1 aemig ben şubatta yaptım Nisan da düzenli şekilde regl oldum Ağustos 22-23 de olmama lazımdı henüz daha olmadım iki defa test yaptım negatif ama olmuyorum (sezeryan doğum)