dgltkn Bugün bir planımız vardı malum 1 saat trafik derken trafikte ruhumu teslim ettim ağlama krizi asla susmadı geri dınduk en yakın şeritten sadece benim bebeğim mi bu kadar ağlıyor durmuyor uyumuyor kafayı yicem sinirden ağlıyorum 😭😭😭
maygirl dgltkn uyku saatlerine denk getirin arabada uyumus olu..genelde arabada daha kolay uyur bebekler cunku.Ben hep oyle yapardım.diger sekilde pek durmuyorlar kucukken.
pozininanasi dgltkn kimi cocuk sever kimi sevmez benim oğlum 2 aylıktan beri arabada olmayı çok sever etrafı izler 17 aylık şu an 2 saat sonra sıkılıyor ama genelde uyuyarak geciriyor zaten .. maalesef size böyle bebis denk gelmiş Allah yardım etsin
[silindi] dgltkn uyku saatinde çıkın arabaya binin, yola koyulmadan önce arabada emzirip uyutun oto koltuğuna yatırın ve yola çıkın. He uyumadı mı zaten yola çıkmamış olacaksınız planı iptal edin eve dönün
dgltkn [silindi] pozininanasi maygirl myangelson Kızlar evde beşikte sallanarak uyuyor ve kolumda sallayarak uyutuyorum mümkün değil öyle düz bir yerde uyuması ay napıcam ben 😭😭😭
bebekgoktug dgltkn 27 aylık hala bir yere gidemiyorum gidiyorum ama nasıl gidiyorum 🥴 bazen oluyor çok akıllı ama bazı günler cidden oturıp ağlayasım geliyor
myangelson dgltkn ay bizimki de öyle uyku saatlerinde binmek bile fayda etmiyor deliriyor arabada kısa mesafede değil de uzun mesafede. Hele memlekete giderken illallah ettim resmen 3 4 saatlik yok oldu 5-6 saat bize 😩
[silindi] dgltkn arabanın içinde ya da arabanın yanında sallayarak uyutup koyamaz mısınız oto koltuğuna
maygirl dgltkn arabaa hareket halinde ya…kizimsa oyke sallanarak besikte uyurdu..baska hic bi sekilse uyumayan bi bebekti ama araba harket halinde iken bnce bircok bebek sewiyor uyumayı..deneyin..
myangelson dgltkn yani benimki de sallanarak uyuyor ama uykuya daldiginda istemiyor sallamak. Sizinki çok daha zormuş inşallah düzelir bırakabilirsiniz 🥺
dgltkn [silindi] öyle yapıyorum arabanın yanında kolumda sallıyorum ama uyurkende sallanarak uyuyor beşiği sallamayı bırakınca gözünü acıyo gittiğim yerlere beşiğini götürüyorum herkes diyor bu nasıl çocuk bizim çocuklar uykusu gelince kendi uyur kalırdı psikolojim bozuldu 😭