bebemiz babası zmaandan ötürü çok az oynar elinde genelde telefon olur ne bilim bende ev işi yapıorum onu dahil ediyorum oynarım etkinlik yaparım gezdiririm ama bilemedim özlüo sanırım beni özlemeyi bilmio henüz ama bu sabah ona bende artık işe gidşm para kazanıyim dedim baba dedi (yani baba kazanıo para ) bende kazanıcam sana anneanne baksın akşam gelirim eve oynarız annecim dedim ııııı dedi mesela. Bizim 2 gün daha ama bugün bişi yok henüz belki anlık bişi idi çünkü c.teside babası çalıştı 1 tam gün gördü yani çocuk da haklı ama anne olarak bizde haklıyız yaaa