Merhabalar bebeğim 6:30 aylık yani sürekli mızmız sürekli bir ıııı ııı modu bazen oturmak ister bazen kalkmak biz oturunca bazen ağlarlar ayakta gezmek ister tuhaf hiçbir şekilde memnun edemiyorum yani benim iyi ki olduğumu böyleydi sanırım genetik diyorum hiperaktif mi artık yaramazlar mı
Tam karar veremedim sizin böyle kendi kendine oynayan bebeğiniz eline oyuncak verdiginde Susan Çocuğunuz var mı yoksa herkesin mi çocuğu böyle anlamıyorum