hellinn34 Kızlar yeni koltuk takımı alacağım. Ikeada çok beğendiğim 2 model var. Nasıl memnun musunuz kullanan var mı ? Ya da tanıdığı kullanıp memnun kalan ?
emoseren hellinn34 ben klasik köşe L koltuğunu kullanıyorum memnunum çok sade ve şık modelleri var ikeanın hem günün birinde sıkılıp elden çıkarmak isterseniz alıcı da bulmak kolay oluyo😅
hellinn34 emoseren Ay iyiki yazdınız. Modelin ismini biliyor musunuz ? Birde çökme falan olmadı değil mi
emoseren hellinn34 FRİHETEN ismi altı bazalı ve çift kişilik yatak olabiliyo, çökme biraz oluyo haliyle 6 yıldır kullanıyorum