byzyldz simseklivekalpli ayaşın domatesi tatlı olduğu için pahalı olur yumurta domates 12.5 falandı sosluk sulu domates de 20-25 falan
simseklivekalpli byzyldz Allâh Allah ilk gördüğümde 12.5 falandı dedim ki yeni çıktı düşer, aaa şimdi artmış normalde düşmesi lazımdı üzüldüm 🤦🏻♀️
byzyldz simseklivekalpli annem bugün aldı ya güzel domatesler 25 liraydı kötüleri 20den veriyolar 15ten veren de var
simseklivekalpli oylesinebiri__ yazar misin bana da, bu pazar biraz pahalı ama koysun 5 lira yine çok da. Anlamadım valla
simseklivekalpli byzyldz 15 20 artık napalım da 30 35 nedir ya 🤦🏻♀️ zaten kavanoza girecek iyi olmasa da olur 😂
beybitolat simseklivekalpli salçalık domates diyoruz biz ama ondan mı bahsediyosunuz bilmiyorum. Sabah gördüm migrosta 12.5
mobesebesir simseklivekalpli dün baktım ayaş domatesi 20 25 30 arası yumurta domates te 12.5 15 arası