Benim bebeğimizde gündüz uykusu hiç yok. 3 uyku falan yapıyor gündüz hepsi 30 ar dakika. Kahveyi yaparken uyanıyor zaten beraber içiyoruz 😂 ams gece uykularımız 🧿 doktorda gece uykuları güzelse gündüz uykularına müdahale etmiyoruz dedi.
Normalde devamlı beni istediği için evde birşeyde yapamıyordum ama, şimdi nazar değecek diye de korkuyorum böylr yazarken 😂 bir kaç gündür plastik oturma şeyi ile yanımda odadan odaya gezdiriyorum işimi yapıyorum oda bakınıyor. 6 ay 2 günlük bu arada. İnşallah böylr devam eder de, Banada hayat kolaylaşır.
Ama sizin sorunuza gelince, sizin bebeğinizin uyku sorunu vardır, bi başkasının bebeğinin yeme sorunu vardır, bebek bakmak genel itibari ile yorucu zaten Allah eksikliklerini göstermesin. Ama geçecek kızlar