yohh_yavv Karanlıktan,yüksek sesten,bi anda bi ses gelmesinden ve ezan sesinden korkuyor evim cadde üstü kornaya basılımca ambulans geçince o seslerden korkup koşup bana sarılıyor bugünde ezan okununca korkmaya başladı normal mi
yeniannesibel yohh_yavv aynı canım benim de kızım da öyle. Benim de ev cadde üstü korna sesi motor sesi, karanlıktan korkuyor. Bizim eve ezan sesi gelmiyor ama parkta ya da dışarıda ezan sesi duyunca anlamlandıramadığı için korkuyor. Bence büyüyorlar. Bazen izlediği videolarda da korkımc şeyler çıkıyor maalesef onlardan korkuyor
filizkumsal yohh_yavv benm kızımda öyleydi 3 yas olcak atlattık korkulrnı eger binada oturyorsnz normal cnm dısarı çıkart sosyallesn çnkü biz binadayz yabancılrdsn korkardı mesela çöp arabası sesinden matkap sesnden blendrdan süpürge makinasndsn faln geçiyor ama suan hepsni kullanıyrm blendrı kendi veriyr mesela bana arrık 😀
filizkumsal yohh_yavv evin zili çalardı mesela anne anne derdi hepsni atlattık çok şükür konusarak tanıtarak herseyi