Muhammed_sefa05 Kızlar çarşamba günü oğlumun doktur kontrolü var korkuyorum gitmyee ya virüs var diye size sorum siz giderken bebeginze maske falan takıyor msnz acaba kendim için deil bebeğim için korkuyorum
Acelya35 Muhammed_sefa05 ben en son 3 aylıkken gittim yani 4-5 de gitmedim Nisan’da 6 aylık olunca ek gıda dönemi vs diye gidicem doktora da söylücem salgınlar yüzünden gelmedim diye
BuseCan Muhammed_sefa05 ben takmadım ne kadar üstüne düşersen basına gelir diye düşünüyorum. Ne kontrolün de ne de aşısında takmadım 🙏🏻
Prensinannesii06 Muhammed_sefa05 taksam da asla tutmaz oğlum maskeyi yüzünde enfeksiyon bölümün de bizim her ay kontrolümüz var daha riskli orda ki hastaların hepsi enfeksiyondan geliyor o yüzden ben eşimle ya da kayınvalidemle gidiyorum dışarı da bekliyoruz birimiz oğlumla sıramız gelince çağırıyorlar beni hemen doktorun odasına gidiyorum Koridorda o kalabalıkta beklememek için bahçe de bekliyorum