Merhaba hanimlae 2 aydir. Hep Hastanedeyim zaten kizim Hidrosefali spina bifida hastasi iki defa sant ameliyatı oldu şimdide hiriltisi var nefes alip verisi çook sesli bir hırıltısi var 6 gun olacak Hastanedeyim bir tik yok geldigim günden beri hirtiltisi ayni oglum 3 bucuk yasinda beni özlüyor sürekli ben hastanede bu hiriltiya nasıl çözüm bulabilirim bırakmıyor larda aksama. Kdr oksijen mskesi elimde eğri büklüm kizim kriz geçirerek veriom lütfen birsey söyleyin piskolojik men cok kötüyüm