kitapanne suheyla92 elanın uyku tulumları diye bir sayfa var instagramda ona bi bakın isterseniz. Ben oğluma ordan almıştım 2 sene giyecek şekilde yapıyor ve güzeldi. O tarz tulum kullanışlı oluyor.
guldenurcinar suheyla92 ben dönmeye başladığından beri 1 numaralı olanı kullanıyorum şimdi 4 yaşında çok kullanışlı evinizin sıcaklığına göre alın kullanın bence
suheyla92 menesahasan bana da 2 gibi geldi 1 biraz sıkı bir model cocuk daralabilir 3 de ayaklarini kapatir diye iyi gibi gelmisti bana ama evet kalkip yuruyemez
Deletedmom_875 Kışlık olan uyku tulumumuz 1deki gibi, mevsim gecislerinde kullandığım uyku tulumumuz 2deki gibi. İkisinde de rahat ediyor kızım memnunum modellerinden. Su an 3 yaşında, doğumdan beri kullanıyorum uyku tulumu