ela5134 yarın tam 7 aylık oluyoruz 2 aydır uyku yok ataktır diştir dedik ki öyle de oldu diş çıkardı uyku sıfır çığlık çığlığa uyanmalar. Çok şükür ağlayarak uyanmalar bitti ama sık sık uyanma devam ediyor sebebi de tamamen emmek istemesi emerek uykuya geçiyor çünkü ve uyanınca da tekrae emmek istiyor karnı tok olsada. 3.5 ay desteksiz uyuyordu koyduğum gibi etrafa baka baka uyurdu. 4.ay atağıyla birlikte memeye düşkünlük ağlama krizleri başladı uyku gerilemesi ve zorla memede uyutmaya başladım mecburen 7 aylık olacak hala devam ediyor. Sadece dışardayken bebek arabasında uyuyor karnı tok ise. Bir de normal otomobil de seyir halindeyken uyuyor. Eğer çok da uykusu geldiyse bıeaktığım gibi nadir de olsa uyuyor. Şu 2 haftadır beşiğine sığmadığını farkettim gece çok sık kendini uyandırıyor çünkü çok döne döne uyumayı seven bi bebek beşikte dar uyanıyordu yanımıza alıyorduk aramıza uyumaya devam ediyordu ve farketmeden sürekli yanımızda uyumaya başlamıştı el attım olaya odası var odasında yerden montesori yatağı var 1 gece orada denemek istedim baktım uyuyor sıkıntı yaşamadık tabiki bana zor 3 4 bazen 5 6 kez yayına gidip emziğini verip zorla uykuya döndürüyorum ama bu da bi süreç onada alışır. Bazen ben kalkamıyorum o sıra da eşim gidiyor. Sabah 6.30 7 de uyanıyor o zamanda aramıza alıyorum veya odasına gidip ben yatıyorum yatağında o oynuyor şuanlık düzen böyle desteksiz uyku için en az 1 hafta istikrarlı şekilde ağlatmadan sabırla denerseniz başarılı olucaksınızdıe. Ben 8.ay atağını bekliyorum zor geçtiğini söylüyolar çünkü her atak da biz meme bağımlılığı ve uyku gerilemesi sorunu yaşadık. Bu yüzden 8.ay atağından sonra başlamayı düşünüyorum