İst ( Anadolu ) yakası devlet hastahanesinde doktor önerilerinize açığım annelerim. 9 aylık bebeğim var ve bir şey alerji yaptı sanırım isilik gibi olduk. Düzenli bir doktoru olmadı. Hep farklı farklı doktorlara gittik. Bir de böbrek rahatsızlığımız olduğu için.