Kızlar kızım 9 aylik tabiki zorlamıyorum zamanı gelince emekler ama azcık bir iki hareket yaptırayım kızıma dedim. Evet öncekine göre çabası daha fazla emekleme pozisyonuna geçiyor ama ilerliyemiyor. Hareket yaptırırken devamli ayağa kalkmak istiyor bende kaldırıyorum nabayim direk yürücez heralde🥲 sizler nasil bi yol izlemiştiniz?