Bebeğim 18 günlük ve kakasını yapıp gaz çıkarsa bile uykusunda ıkınıyor bazen öyleki memede bile ıkınıyor, ıkınarak kendini uyandırıyor en fazla 1 saat uyuyor, ıkınırkende kıpkırmızı oluyor çok üzülüyorum huzurla uyuyamıyor çoğu zaman doktor ıkınmaların normal olduğunu, sindirim sisteminin geliştiğini söylüyor ama içim gidiyor bebekleri böyle olanlar var mı? Bunun geçmesi için ne yapmamız lazım