Bebeğim 6 aya giricek, sarılık bir ay kadar sürdü sonrasında gazlı bebekti ve cildi çok hassas pişiğe meyilli atopik ciltli alerjik cildi var gene çok şükür dedik hepsini atlattık eşim şimdi diyor ikinci bebek düşünelim beraber büyürler filan ben istemiyorum korunma yöntemleri düşünüyorum o karşı geliyo ikinci çocuk olsun bize yeter sonrasında istediğin yöntemi uygula diyo ama ben hazır değilim bebeğim daha çok küçük. Yaşları bir birbirine yakın çocuklarınız var mı, bence ideal yaş aralığı en az 2 olmalı öbür türlü çok zor olur diye düşünüyorum. Çocuk kendine yete bilmeli sonra kardeşi olmalı.