Ben adanada ceyhanda yaşıyorum ilk çocuğumu Ceyhanda özel hastanede yaptım doktorumdan ve dikişimden çok memnundum fakat sondayı anestezi önce takması ve anestezi doktoru omur iliğimi bulamadığından dolayı 4-5 kez iğne batırdı bunlar canımı çok acıttı bu yüzden buraya gitmek istemiyorum önerdiğiniz devlet hastanesi doktor öneriniz var mı