Zeynep230523 sebur tam bilinçli olarak baba demesi benim oğlumun 23. Ay :) kelime dağarcığı geniş olmasına rağmen anne / baba artık hitap ederek söylüyor .
sultanttuna kralered 4 aylık gercekten anne dediğini duyuyorum cevremdekilerse söylüyo bu cocuk anne diyo diye büyük ihtimalle annem diyerek sevdiğim icin ama cok güzel bi duygu 🥹
D_deniz kralered bizzat babasına hitaben “baba” bir aydır diyor. Şuan 19 aylık. Ama 1 yaşından beridir baba diyordu Da bu kadar net emin değil
zeynepbtlumt Benim kızım 5. 5 aylıkken anne demeye başladı. Şuan 6 aylık ba diyor çok nadir:) inşallah hemen baba der.. çok güzel bir duygu
hulyakkan1 kralered inanın doğdu doğalı anne diyor 7 ay 26 günlük dede baba anne ge ge diyo tabi başka kendince kelimeler çığlıklar çok sinirlndiğinde anneanne diyor tabi böyle söylemiyor ama canlındırın işte 😂
202025 Belli inanmamak kimse ama 4 buçuk aylık anne e e diyo çok uykusu geldiği zmn acaba bna mi.oyle geliyo diyorum duyanlar söylüyor bitek ben değilim.yani ama.ben çok lnusurum bebeğimle ve öyle uyumuyorum oğlumda erken knusmustu mesela
mymom81 kralered 18 aylik şuan. anne demeye cok once baslamisti. Bir yasinda falan ba-ba babagg babuuy felan diyordu🤣 eşim yurt disinda calisiyor devamli goruntulu konusuyoruz. Cok sık eve gelemiyor. O yuzden cocuk hep benimle oldugu icin babasina da aniiyy diyor 😂😂 aniiiiy diye sesleniyo.
mrscakir kralered şuan 7 aylık 2 haftadır bilinçli olarak baba demiyor ama bababa baba babababa diyor
EsilaMiracAyazEren_Moms kralered 6,5 aylık şu an hemen hemen 2 hafta önce ababababa şeklinde bi mırıldandı.