Merhabalar, gebeliğimin son 2 hafta öncesi şiddetli sağ kalçamda ağrı başlamıştı, sonrasında normal doğum yaptım. İlk gün pek bir şey anlayamamıştım fakat sonraki ikinci ve üçüncü gününde artan şiddetli ağrılar başladı. Bu sefer sağ kalçama geçti ağrı. Devam eden ve geçmek bilmeyen ağrılarımın üzerine bir ortopediye göründüm MRlar istedi, kalça MR sonucunda kemik iliği ödemi ve stres kırıkları olduğunu belirtti. Tedavisi anladığım kadarıyla pek yok istirahat haricinde. Bebeğimi emziremiyorum sütüm az olduğu için mama alıyor, fakat yine de ilaç vermedi doktorum. 1.5-2 ay istirahat ve buz tedavisi önerdi, bunun dışında magnezyum ve kolejen kullanabilirsin dedi. Bu durumu yaşayan arkadaşlar var mı varsa birlikte bu Forum‘da birbirimize destek olalım. Ve bundan sonrası için yaşayan umarım ki kimse olmaz ama bir faydamız dokunur. Çok zor bir süreç :(