Kızlar merhaba kızım 9 ay 7 günlük dün aşı oldu ondan sonra biraz huzursuz oldu ateşi çıktı calpol verdim fakat gece 39.2 falan oldu ateşi titremesi oldu duşa soktuk yine calpol verdik ateşi düştü ama hiç bir şekilde uyumadı yani uyuyor tam dalamıyor çığlık çığlığa uyanıyor bugün sabahta aynıydı kakası dünden beri cıvık ishal değil ama normal sayıda yapıyor su içmek istemiyor emmesi iyi ama huzursuz huysuz devamlı ağlıyor 2 tane dişi çıkmıştı hiç bir huzursuzluk vesaire yaşamadık sebebi ne olabilir