Kızlar bu zamana kadar yaptıklarımız
Akvaryum
lunapark
aqua
hayvanat bahçesi
buz pateni
oyun alanı
at binme
kahvaltı yemek piknik mangal başı vs polonezköy hep gittik
eğlence anlamında ne yapabiliriz malum okullar acılıyor 2. sınıfa geçtik son defa yapalım diyoruz cunku babamız hafta ıcı izinli okul vs bende calısıcam söyle okul moduna güzel girsin istiyoruz? Yapmadıgımız birşey kalmadı diye düşünüyorum bu sene tatilide gittik 2 kere. ne yapabiliriz fikirlere önerilere açığız🌼 oyuncak vs demeyin labubusundan tutun herşeyine kadar var bisiklet scooter bisiklet hep sattık kullanmadıgı için 20 kitap bitirdik test çözdük