Kızlar merhaba kafam çok karışık 5.5aylik bebeğim var 9.5 aylıkken raporum bitiyor özel sektörde çalışıyorum ilk anneligim ve bebeğimi eşim dahi olsa bırakmak istemiyorum ama onun için çalışmamda lazım kayınvalidem gelip bakicak iş yerim kolaylıkta sağlıyor aslında sabah 8:30 öğlen 3gibi yollayacak eve ama bırakmak istemiyorum vicdanım el vermiyor benden soğur uzaklaşır diye düşünüyorum ama işim de çok zor değil kaybetmekte istemiyorum çevremin bir kısmı çalış diyor bir kısmı evinde otur çocuk büyüt diyor sizce ne yapmalıyım fikir verir misiniz