Dunyamsensn2008 14 aylık çocuğa ne verebilirim ki gaz damlası vermeye kalksak bir şişe bir günde biter . Gastreonteroloji bölümüne götürdüm , duphalac şurup vermek istedi ben almadım kabız değil çünkü ayrıca bende kullanıyorum karın ağrısı yapıyor birde bunun huysuzluğu eklenirse aklımı oynatabilirim . Uzun süre maflor plus kullandım yok oda fayda etmiyor alerji testi yaptırdık alerjisi yok . Ben artık kabullendim 14 aylık gazı var dediğimde bana inanmayanlar Bile oluyor çocuk koşuyor atlıyor hopluyor ama sürekli gaz sancısı çekiyor