Kararlı davranın. Genelde kapıya kadar ağlayıp içeride mutlu mesut oynuyorlar. Benm kuzum 2,5 ay ağlamıştı gitmek istemiyorum diye . Ama bende çalışıyordum mecburen gitti. Ama alışıyorlar okula öğretmene güveniyorsanız sıkıntı yapmayın dirençli kararlı durun. İlk sene sürekli hasta olmaları çok normal ikinci dönem havalar ısınmaya başlayınca geçiyor