Kızlar 2 çocuğum da artarda oldu 2. Çocukta sezeryanimda tüplerimi baglattim bu zamana kadar hiç sıkıntı da yaşamadım ama bu ay çok düzenli olan reglim 2 gün gecikti bel ağrım uyku hali vs var 1 hafta öncede iki tane gebelik testi yaptım silik çıktı hiç böyle biseyle karsilastiniz mi cevrenizde.İcime kurt düşünce başka bir internet sitesinde de sormuştum ve şok oldum cevap veren 20 kişinin 5-6 sı denk gelmiş böyle biseye.Kan verin diyecekler pazartesi gününe kadar veremem ama içim içimi de yiyor.Karsilasan var mı böyle biseyle?