Henüz 3 aylık bir bebeğim var. Dışarı çıkmaya cesaret edemiyorum kalabalık ortamlara özellikle. Kısa mesafe parka çıkıyoruz. Çıktığımızda da yüreğimiz ağzımızda geziyoruz ha ağladı ağlayacak diye. Susturamıyorum. Sadece memede duruyor. Çekince gene aynı. Yeni yeni etrafı izliyor, ağlamadan kısa zaman aralıklarında duruyor. Normal mi bilmiyorum, bu durumda olup çözüm bulan var mı? Bebek arabasına koyup ,orada da ağlıyor, stressiz şekilde dolaşmayı çok özledim. Sevgiler.