7 bucuk aylık hiç dişi yok diş sancıları var ama emerken ısıro bide cekiştiriyor o kdr canım yanıyorki bagırıyorum istemsiz oda korkuo aveya ona kızdığımı sanıp aglıyor gögüs ucun yara oldu kanalların tıkanıyor süt sagarken bile zor cıkıuor gögüsğm şişiyor elimle kapatıp hayır diyorum emzirmeyi bırakıp tekrar deniyorum hiç birini dinlemiyor oyub yapar gibi ısırıp bide gözlerime bakıyor bu sekilde nasıl devam edecek bilmiyorum emzirmeyi bırakacak gibiyim bu sekilde gögüs agrısından yatamaz oldum var mı öneri