Arkadaşlar temizlik durumunuz nasıl çok fazla temizlik yapar mısınız yoksa üstünden şöyle bir mi ? Ben cocuk olduktan sonra eskisi kadar yapmıyorum genelde dışarda gezdiriyorum onu yaz vakti hiç eve girmedi. Kışın zaten çıkamayacak yaza nazaran yani , artık eskisi gibi de içimden gelmiyor günlük mecbur süpürüyorum ama silmiyorum, mesela bugun toz aldım süpürdüm ama silmedim dinlenmeyi tercih ettim eşim cocugu dısarı götürdü yani 1 günde komple temizlik yapmaya gücüm kalmıyor işleri günlere bölerek yapıyorum