Tatlican mom97X Kendi eşinede der bizede 😆 Benden küçük bende çekinmem lafımı derim. Bazende, sen bizden daha fazla oynuyorsun diyorum😂
Sensen20 mom97X vurucu cümleye gerek yok illa şunu diyim kurşun etkisi yaratsin falan demem ha gelirsede affetmem gelmezsede ağzıma ne geldiyse bozar geçerim 😂
Birdunyabircennetannesiii Tamam veya peki der geçerim Bana göre en iyi küfür bunlar Zaten bunu diyince karşı taraf sinir olur 😅 Mesela geçen yaşadım kuzenim bir şey yazmıştı bana sadece tamam dedim Ağır gelmiş bunu başka yerde dillendirdi tamam dedi sadece diye😅
allwrite Karşıdaki haklı bir şey söyleyemez, çünkü zaten haklı olan benimdir. Ama canım tartışmak istemiyorsa içimden, “Cahille sohbeti kestim” derim. Dışımdan ise “takdir senin”. Bu çok can sıkıcı oluyor kızışmış bir tartışmanın tam ortasında söyleyince.🫣
2ogullu1anne Bi sen akıllısın zaten Ya da benim aklıma böylesi gelmemişti ne kadar zekisin ya bu zekanın zekatını ver derim