sahrabalam2 kira varsa özellikle gelir önemli. Çok büyük market alışverişi olan biri değilim. Hani çevremdekilerle karşılaştırınca çok minimumda kalıyor. Eşim çok yiyen biri değil o yüzden yediğimiz yemek çeşidi de az gün içinde, benim kahvaltı alışkanlığım yok, haftasonundan haftasonuna iki haftasonu yiyebileceğimiz kadar kahvaltılık alırız, abur cubur yeme alışkanlığımız yok. Ama ay sonu yine zor geliyor, hatta gelmiyor… Eskiden çok dışarıdan yeme alışkanlığımıx vardı, dışarıda kahve içme vs. Bebek olduktan sonra bunlarda gitti neredeyse. Ama değişen bir şey yok. Bilmiyorum gidiyor para 😂 para biriktirmek için ay sonu kalan para biriktirilmez ay başında o para ayrılır kalan para harcanır öyle para biriktirilirmiş. Geçenlerde öyle bir yazı okumuştum. Bence de mantıklı olan o. Cepte para, kredi kartı olunca bitene kadar harcanıyor çünkü.