Bebeğim altı ay iki günlük ilk üç buçuk ay zor geçmişti. Dördüncü ayından altı aylık olana kadar çok güzel bi iki ay geçirdik sakin, uykuları düzenli, öyle sürekli ağlamayan, emziğini alan bi bebekti altıncı aya girdiğimiz gün gündüz uykuları bitti, gece uyanıp mama içtikten sonra uyumaya çalışan bu sırada ağlama krizine giren, ayakta beşikte sallamayla değil kucakta pış pışlanarak uyuyan, emzik asla kabul etmeyen bi bebek oldu. Kızlar böyle bişey yaşayan var mı? Niye bir gecede çoçuğumun huyları değişti huzursuz mız mız bi çoçuk oldu