Minikprenses_1 Kızlar kullanan var mı ben biraz kaşlarımı açmak istiyorum ama emin de olamıyorum kaşlarım çıktıkta diğeri kötü mü gözükür acaba koyu renk kaşım 😂birde hangisini kullanıyorsunuz ne kadar tutmamız gerek nasıl yapıcaz 😂😂
mamacitaa_ Minikprenses_1 1-2 dakikadan fazla bekletme sakın he bende açtım güzel duruyo ilk tuhafıma gitti ama
2prensesimvarcanim Minikprenses_1 uzun süre bekletirseniz çok açılır çok açılınca doğal olarak dipten gelen kötü görünür.1-2 ton kırmak en sağlıklısı oda maksimum 3 dakika bekletin
tonymontana Minikprenses_1 universitede heo aciyordum yine acicam sesu tuy sararticiyla aciyorum surekli takip ediyorum istedigim acilma oldugu zaman yikiyorum
sevgisureyya Minikprenses_1 bende kaşlarımı boyatmak istiyorum saçım doğal kızıl kaşlarda öyle olsun diye boyatcam ama korkuyorum ya olmazsa ya kötü durursa diye suanki kaşlarımın rengini beğenmiyorum pek saç la aynı renk olursa ne olur..
Minikprenses_1 mamacitaa_ hangi marka aldınız aman Allah korusun bazısı on dakika flan yazmış fazla mı o kadar kaşlarım koyu renk 😂😂
Minikprenses_1 2prensesimvarcanim koyu mu acaba sizin kaç renginiz bir de hangi marka olanı almalıyım
arzuapo tonymontana beende kaslarım sarı çok belli etmiyor ya kapatmak istiyorum nasıl yapcm bilmiyorum
namkoll Minikprenses_1 Ben düzenli olarak açıyorum Sesu marka kullanıyorum 3-4 dk tutuyorum kaşlarım simsiyah benim hafif kırıyor bakışlarım yumuşuyor