gizmopol gününüz nasıl geçiyor acaba? Ben kendi sürecimizi diyeyim suan oğlum 26 aylık olmak üzere ve hayatımızda kitap okumak ilk aylardan itibaren oldu, her gün dışarı çıkarmaya özen gösterirdim, akranları ile sık sık bir arada olurdu, eğitici çok fazla oyuncak aldım sürekli ama sürekli oyun kurardık, her gördüğüm ama her gördüğüm nesnenin adını derdim hala derim. Arabaya yada kanguruya binince yine sürekli konuşurum hatta yanından geçtiğimiz agaclarin cinsini bile söylerim 🤭 inanın suan kendisi, öyle ayrıntılara dikkat ediyorki sok oluyorum. Bir de ben ekstra herseyin ingilizcesinide söylediğim için ingilizcelerinide öğreniyor hatta bilmiyorsa İngilizcesini bana sorar; bunun İngilizcesi ne? Diye. Yani demem o ki siz sürekli etrafınızdaki seyleri anlatın bir sure sonra sizin sormanıza bile gerek kalmadan çocuğunuz size herseyi gösterecek, anlatacak 🥰