mavigibibakti Daha 17 günlük 12 den beri emziriyorum uyuyo yerine koyuyorum uyanıyor altı temiz hatta yattigi yerden emzirdim yine uyandı gazıda yoktur heralde iki kez kaka yaptı 😢 sürekli emmek istiyor gögüslerim acayip acıyor sütte kalmadı
Cerenncee mavigibibakti canım benim çok zor günler öncelikle allah yardımcın olsun, geçecek hepsi bunu bil.. bazen ne yapsan olmuyor o kadar küçükler ki bir sıkıntıları var çözemiyorsun ben de uykusundan çok çektim.. zamanla düzene girecek inşallah 🙏🏻
organikirmik mavigibibakti acıktığı için değil kolunuzu istediği için emmek istiyodur bırakın kalsın memede biraz