Kızlar ben doğum yapalı 1:30 yıl oluyor doğum yapmadan önce de tiroit değerlerim çok yüksek çıkıyordu bu aralar hep üzerimde bir halsizlik çarpıntı oluyordu yine tiroidden şüphelendim ve kan testi verdim kan değerim de tiroidim 6.87 çıktı çıktı sağlık ocağındaki doktor bana dahiliyeye gitmemi söyledi ve 50 mg başlattı o ilaçları içtiğimden beri de ben de uyku hali çok oluyor sizce direk dahiliyeye gitmem gerekiyor mu aranızda tiroit yüksekliği yaşayan var mı çok mu yüksek değerlerim yardımcı olur musunuz ✨❣️