Yaso_ bana 5. Ayda basla dedi sağlık ocağı hemşiresi ben yok dedim ama kızım o kadar istekliydi ki 5,t aylıkken başladım 6,5 gibi falan tadım yaptırdım. Sonra özel tarifler neler neler asla yemedi biz ne yiyorsak ondan istedi pes etmedim başka tarifler denedim yine yemedi ama kendimize yaptığım yemeyi bayıla bayıla yedi bende baharati tuzu salcasini azaltıp yedirdim ara sıra yine denedim ama yok maalesef ona yaptığım şeyi karşısında ballandıra ballandıra yedim yine yemedi bende saldım artık şuan 13 aylık biz ne yersek onu yiyor valla tuz muz baharat onları da saldım ben çok baharatlı ve çok tuzlu yemek yapmam zaten