Selam anneler 🌸 Sonuçlar açıklandı , sabahçı grubunda olduğumuzu öğrendik.
Çalışma saatim sabah değil, öğlen 12-1 arası gidiyorum bu sebeple öğlenci olması gerekiyor. Aile yakınımız yok sabahçı olması halinde evde kimse olmuyor.
Dilekçe verilecekmiş sanırım ama süreç nasıl ilerliyor bilgisi olan var mı ? Geçerli bir sebep olması gerekiyormuş , anne babanın çalışıyor olması geçerli bir sebep olarak görülüyor mu hangi durumlarda direkt öğlene aktarabiliyorlar