poyrazkoray07 Merhaba 3hazıran doğum yaptım ama ağustos 18de başvuru yaptım onaylandı Ancak ödeme lıstesını kontrol ettıgım zaman henüz ödeme kaydı olusturulmamıs dıyor ama onaylandı yazısı gözüküyor pazartesi cekebılırmıyım bılen varmı