Kızlar oğlum bu ay 2 yaşını doldurdu. Her şey gayet normal gidiyordu. Ailem farklı şehirde yaşıyor yanlarına gittik 1 haftalığına geldik 2 yaş kontrolleri vardı götürdük doktordan korktu baya ağladı kan alırken de baya ağladı ertesi gün de son aşısını oldu biraz ağladı. Sonra ki gün krizler başladı. Her şeye ağlamak her şeye inat etmek. Ben oğlumu 18-19 aylık olana kadar ekransız büyüttüm şimdi de çok açmıyorduk 1 hafta hiç açmadığımız oluyordu şimdi sürekli istemeye ağlamaya başladı. 5 gün önce de tuvalet eğitimine başladık. 15 aylıktan beri kakasını söylüyordu son 2 aydır da çiş yaparken de söylemeye başladı ben de havalar soğumadan başlayayım dedim. İlk iki gün kazalar çok oldu ama hiç kızmadım hiç hep şarkı hep oyun hep ödül böyle ilerledik. Kakasını yapmıyordu ilk gün yaptı sonra yapmadı ertesi gün yaptı onda da bez taktım dışarı çıkınca durmadı evde mecbur kaldım biraz bezine yaptı akşam tuvalete yaptı. Bugün de yine 3 kere anne kaka dedi ama her götürdüğüm de yapmadı en son altına kaçırdı. Yine kızmadım. Fakat asla söz dinlemeyen sürekli inatlaşan bir çocuk oldu. Tuvalete kağıt ıslak mendil kaç kere söylememe rağmen atıyor elini sokma dememe rağmen inatla yapıyor. Artık evde kafayı yemek üzereyim. Üstünü giymek istemiyor evde resmen çıplak gezmek istiyor. Bana bir akıl verin. Kızmak bağırmak istemiyorum ama sabah 7 akşam 9 hep benimle artık tükendim yoruldum sürekli ağlıyorum ne yapacağımı şaşırdım.