tugcekoksel Buharlı temizleyici aldım , ve eşyaların hepsini yüksel sıcakta yıkayıp ütüleyeceğim , doktorukuz krem verdi düzenli kullanımda geçer mi daha önce başına gelen var mıdır? Bebeğime çok üzülüyorum kremi sürdükten sonra kaşıntıları arttı
gurbetteanne10 tugcekoksel kıyamam ya daha çok küçük yavrum inşallah hemen geçer bizimde annemlerde oldu eczaneden krem karışımı yaptırdılar sürdüler iki tanesi iyi gelmedi üçüncü krem iyi geldi sordum anneme ama ismi yokmuş kutunun üstünde giydiği kıyafetleri çöp poşetine koyup sinek ilacı sikiyorlardi iki gün kapalı bekletip makinede yıkıyordu geçti şükür inşallah sizinde hemencecik biter duam sizinle
minikmucizemm19 tugcekoksel çok geçmiş olsun bebegim 2 aylıkken maalesef bizde yakalandık bebegim kasinamadigi icin anlayamamistik sadece ağlıyordu kremi sürdükçe rahatladı 2 hafta düzenli kullandık doktorumuzun dedigi sekilde evde tabi tüm kıyafet ve kullandığımız eşyaları steril ettik Allah yardımcınız olsun
tugcekoksel gurbetteanne10 bize de eczacı bir krem verdi kullanıyoruz , umarım etkilidir çok teşekkür ederim
minikmucizemm19 tugcekoksel evet geciyor ama baya zorlu yoruyor insanı Allah yardımcınız olsun cok geçmiş olsun