aysu123 az yada çok olması sizin evinize giren bütçeye bağlı bence. Bizde sadece eşim çalışıyo , bide geçen ay ev borcuna girdik. Ödemeler, faturalar market vs cıkınca aylık 9-10 bin kalıyo şuan ekstra bi ay harcamamız için. Kuaför masrafım yok, kendim hallediyorum. Dışarı çıkıp çay kahve içmeyi ikimizde sevmeyiz, ayda 1 yada 2 bazen dışardan yersek yeriz o kadar. Şuan 5 bucuk -6 aylık hamileyim. Doktor ve ilaçlarım dışında bi masrafım yokmuş düşündüm de😅