birtutamorgu KIZLAR SİZ HANGİ ESKİ DİZİLERİ İZLEMEK HOŞUNUZA GİDİYOR VE DİZİDE OLMAYI VEYA GERÇEK OLMASINI İSTERDİNİZ ? BEN EN ÇOK ; CENNET MAHALLESİNDE YAŞAMAK VE KOMŞU OLMAK İSTERDİM UMUTSUZ EV KADINLARINİN SOKAGİNDA YASAMAK VE KOMŞU OLMAK İSTERDİM YAPRAK DÖKÜMÜNÜN ŞEVKET SEDEFLE EVLENMİS NECLA CEM LE LEYLA NAZİMLA EVLENMİS O EVDE MUTLU MESUT HEPSİNİN ÇOCUĞUNUN OLDUĞU BOLUMLERİ FELAN MERAK EDİYORUM
mamacitaa_ birtutamorgu yaprak dökümü askı memnu gerçek olaydı keşke. Yaprak dokumundeki o güzel sofranın etrafında olmak isterdim 🥹
Mammamiaa_ birtutamorgu Yasak Elma da Yıldız Argun gibi mücevher takarken ağlamak isterdim 😂😂😂😂😂 Halitte genç yakışıklı ve romantik olsa çok iyi olurdu 😂😂😂
bitboylum Aayy hatırla sevgili yasemin olmak isterdim ama nejdetle mutlu olarak tabi,Avrupa Avrupa apt nında matmazel olmak hem her şeyin içinde hem dışında olarak,baharda,baharın kankisi olmak isterdim ohh ohh çok şey istermişim
beautifulgirl_ Yaprak dökümü şevketle ferhundenin o ailede mutlu olmasını isterdim bu arada ikisini cok severek izliyordum ve hala izliyorumda 😍 sonradan gelen şevket gelmeseydi eski sevket hep bölüm sonunda olsaydıda ferhundeyle mutlu son olsaydı isterdim ah ah… ferhunde üzümlü kekim adın kötü geline çıkmış. Sedefede gıcıgımdır