alparslan377 Kızlar dil bağı vardı ama çok üzerine düşmedim iki alt diş çıktı muhtemelen rahatsız etti çünkü minik ağız yarası gibi yuvarlak beyazlık olmuş bah kısmında önce kbb mi genel cerrah mı kim görmeli ona göre randevu alıcam
Umutunannesi_ Valla biz genel cerreha yaptirdik yani sünnet ettiriken onuda kestirdik zaten çok kısa saniyelik bı islemdi