Kızlar ben kızıma( 2.5yaş) vücüdu için bizim kullandgmz şu zeytinyağlı sabunlardan kullanyrm ama oda kurutuo cildi siz neyle yikıyorsnz ben şampuanla vucüt yıkamak pek istemyrm sanki temizlenmıo gibi gelıo mesela duş jeli fılanda sevmem ben kendmze 😄🫣Öneriniz varmı