Merveeofs Gamzelikiz_34 burç kova yükselen oğlak eş kova çocuk Aslan zor bir hayat yaşıyorum galiba ya🥲🥹🥹😂
Gamzelikiz_34 Merveeofs benım iki kızım başak eşim kova nedense bı eşimle anlaşıyorum ben aslan kolay kolay anlaşmam kovayla 😅😅😅😁
SuMisalii Gamzelikiz_34 başak burcuyum her özelliğini taşıyorum ama iki çocukla derli toplu olamıyorum. Aklım kalsa da olmuyor 🤦♀️
Gamzelikiz_34 Merveeofs yok vallahi ben üstünden geçiyorum onu normal kovalarla ben uyuşamıyorum ama erkeğiğimi tabi tutabiliyorum onu üstünden geçiyorum vallahi😅😁💖
Merveeofs Gamzelikiz_34 ay biznikimiz de kovayız diye olabilir zaman yaniii çocuk yaparsam kova olmasın diye planlıycam o derecebshhsh