Merhabalar
Oğlum için normalde Evolvia anti colic mama kullanıyordum kolik teşhisi olduğu için ama mama aşırı katı olduğu için biberonla içemiyor çok zorlanıyor. Hipp organik combiotic mamaya geçtim dünden itibaren ama hala bebeğim kakasını yapamadı. Kullanıp kabızlık sorunu yaşayan oldu mu acaba? Ve comfort mu yoksa organik combiotic mi kullanmalıyım emin olamadım