nur1219 Kızlar 2 aylık bebeğime grip bulaştırdım sanırım, dün gece ateşi çıktı 38e sonra biraz düştü ama sabaha kadar hafifte olsa ateşliydi ve burun tıkanıklığı vardı Yaşayan var mı bu durumu neler yapıyorsunuz, daha çok küçük o yüzden çok tedirgin oldum
ozgeee03 nur1219 benim ikizlerim var 36 haftada doğdular 40 ları çıkmadan bitanesinş hasta etmiştim ateşi 38 i geçmişti acile götürdük gözlemle gece boyu dedi doktor biraz enfesti var normalde yatıracaktı evde ikizi olduğu için yatırmadı biraz ateş düşürücü verebilirsin dedi 4-6 saatte bi 2 cc seklinde eve geldik verdik gece boyu takip ettim ama çok iştahsızdı benimki saatlerce mama vermek için uğraştım bolca anne sütü ver dedi doktor. Tek ilaç o. Sabah olunca biraz ılık suyla yıkadım rahatladı gözleri açıldı. Bide gece boyu sirkeli suyla ateşini aldım.
nursemom05_ nur1219 6 saatte bir 1 çay kaşığı calpol verip serum fizyolojikle de burnunu açabilirsiniz. Bizde 1 aylıkken atlattık öyle bi şey. Bi kaç güne toparladı
zynpks nur1219 bence hastaneye götürsen bir doktor görse daha mantıklı her bebeğe göre farklı ilaç verebilir ki sana ilaç vermez buhar verir belki bol bol emzirir diyecek benim başıma gelmişti üç aylıkken g burunda hırıltı vardı ateş yoktu ama bizde buhar verdi ve bol bol emzirir dedi burnunu da sürekli temizledim
nur1219 nur1219 kızlar daha önce yaşayan yok mu bu durumu lütfen bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 🙏🏻
nur1219 ozgeee03 çok geçmiş olsun sizinkiler daha da küçükmüş🥹çok şükür atlatmışsınız, bende mümkün olduğunca emzirmeye çalışıyorum biraz emiyor uyuyor hep uyku halinde, birde sanki ağrısı var gibi arada bi mızırdanıyor hiç kıyamıyorum
nur1219 nursemom05_ çok sevindim inşallah bizimkide çabuk toparlanır, 1-2 aylık bebeklerde öksürük burun akıntısı vs olur mu acaba inşallah o kadar ilerlemeden atlatırız
ozgeee03 nur1219 parol şurup verin o iyi geliyor çok çabuk geçirdi bizim hastalığımızı parolu içince rahatladı ağrılarına da iyi gelir hem benim bebeğimde öyle çok istahsızdı hep uyuyordu yavrum mümkün olduğunca giydirmeyin beziyle dursun ılık suyla yıkayın rahatlasın geçer inşallah
minikem nur1219 geçmiş olsun burnunu devamlı açık tutun emziriyorsanız bol bol emzirin. Sütünüz allahın izniyle şifa olur ❤️🩹
defnevedoruk nur1219 dün sabah boğazlarım kaşınıyordu burnum tıkanıcak gibiydi ve gece oğlum ateşlendi getirdik doktor yatırdı 3 aydan küçük olduğu için ateş çok tehlikeliymiş lütfen hastaneye götürün